torsdag, augusti 23, 2007

Låt rasisterna springa gatlopp

Vad fan är det för fel på svenskarna och vår demokrati? Radio Islam för statistik och hänger ut framgångsrika judar i svenskt näringsliv (på den listan finns jag upptagen för mitt frekventa samröre med gruppen) och vi, folket, gör inget.
Sverigedemokraterna ser ut att komma in i riksdagen … vilka människor är detta? Hur kan vi andra bara tillåta det? Jag menar inte att de ska begränsas med lag, det ska inte behövas. Men hur kan vi andra sitta still och låta dessa okunniga, oupplysta få fotfäste? Eftersom det bara handlar om information och kunskap är allt vi behöver göra att engagera oss, att delta i debatten och att informera.


Och hur fan kan sossarna ha gått framåt i gallupundersökningarna när alla i Sverige har fått det bättre? Alla har fått mer pengar i fickan, massor har äntligen fått jobb, framtidstro och hopp och folk har äntligen börjat ta ansvar och få ta ansvar. Till och med facken har vunnit jordskredssegrar som kommer att kosta mer än de smakar. Varför? Det enda det kan bero på är avundsjuka och ren och skär lathet. Vilka är dessa parasiter som inte vill jobba, som vill leva på bidrag och som vill vara en belastning för samhället och för dem som kämpar?

Det måste bli ett slut på det här. Vi måste hänga ut dem, peka finger och låta dem springa gatlopp. De måste få stå och skämmas offentligt. Varje borgerlig, liberal, frihetsivrare med tron på det individuella ansvarstagandet och på individens kraft, kunnande och rätt måste ta var sin parasit och rasist i örat och förklara för dem hur det ligger till, att de själva kan och att ett liv i frihet är skönt och underbart, att mångkultur berikar. Felet är Reinfeldts som inte vågar tala om ideologi, inte vågar föra kampen för frihet, ansvar och individualism mot kollektivism, inskränkthet och rasism. Det är inte bara fegt, det är farligt.
Informationen är enkel, enhetlig och tydlig.


De två länder i Europa som haft den starkaste tillväxten under de senaste 10–15 åren är Irland och Spanien. De leder även när det gäller högsta antalet entreprenörer per 1 000 invånare och den största arbetskraftsinvandringen.

Så för tusende gången: Lyft fram entreprenörerna, gör dem till de hjältar de förtjänar att vara. Ta fram alla de fantastiska nysvenskar som med kraft, mod, risk och ansvarstagande bygger bolag med jobb åt arbetsskygga. Tänk på att ondskan växer när den gode mannen sitter tyst.


+ Ayad al-Saffar, Saeid Esmaeilzadeh, Ashkan Pouya, Acbar Sedigh, schejk Mohammed al-Amoudi.

– Ryggradslösa, arbetsskygga parasiter och latmaskar.


5 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Vilka är dessa parasiter som inte vill jobba, som vill leva på bidrag och som vill vara en belastning för samhället och för dem som kämpar?

Det måste bli ett slut på det här. Vi måste hänga ut dem, peka finger och låta dem springa gatlopp."

Många av dessa människor som du kallar parasiter, är personer som i sammhällets ögon är "oanställbara", AMS har till och med ett sådant uttryck. Dvs för personer som pga fysiska, psykiska eller sociala funktionshinder helt enkelt inte är attraktiva på arbetsmarknaden och som pga det måste parasitera på samhället för någon som helst överlevnad. Jag har själv ett fysiskt funktionshinder. Jag gick den smala vägen och gjorde som man skulle, jag utbildade mig på universitetet, på ett program inom ett område där det fullkomligt skreks efter arbetskraft. Efter avslutade studier har jag sökt i runda slängar 300 jobb inom det gebitet och andra, som jag med tanke på mitt funktionshinder ändå kan ta. Jag säger inte att jag ska ha special favors bara för att jag har ett funktionshinder, men jag betackar mig för att bli kallad lat parasit bara för att jag pga folks fördomar om mig och mina gelikar inte anses anställningsbar utan måste leva på bidrag för ren överlevnad!

10:34 fm

 
Anonymous Anonym said...

"Your faith was strong but you needed proof
You saw her bathing on the roof
Her beauty and the moonlight overthrew you
She tied you to a kitchen chair
She broke your throne, she cut your hair
And from your lips she drew the Hallelujah; Hallelujah, Hallelujah"

Svensk jante sammanfattad i sångtext, lycka till med kampen Johan..

11:35 fm

 
Anonymous Anonym said...

Parasiter eller inte (lätt att peka finger när man tillhör en generation som fick miljontals kronor utan någon substans), men att moderatregeringen går bakåt beror givetvis på alla pinsamma ministerskandaler.

Att det i regeringspartiet inte finns någon med rent mjöl i påsen inger inte direkt förtroende.

Oavsett hur bra produkt alliansen har, så spelar det ingen roll om den inte förpackas rätt. Allt handlar om sälj har jag hört någon predika ;) Jag är inte såld på den regering som jag själv röstade fram.

Sen förstår jag inte varför du använder dig av en så aggresiv retorik, skulle du vara lika arg och nedlåtande om du sålde in en produkt till en kund eller ett koncept till en investerare?

6:52 em

 
Anonymous Anonym said...

Hey, Veronica!

Du är ju en kämpe, inte en parasit!! Det är bara oerhört beklagligt att ingen hittills velat anställa dig. Det beror ju enbart på deras inskränkningar - inte dina!

Nu vet jag inte exakt vilken livssituation du befinner dig i, eller vilket som är ditt gebit, men kanske du kunde fundera på att starta eget? Bli en entreprenör du också. Fan, har du fixat en universitetsutbildning så kan nog fixa det också! Och visa sedan alla inskränkta typer att du visst är "anställningsbar".

Lycka till!

7:54 em

 
Blogger David said...

Kul att spanien nämns som ett exempel med tanke på att vänsterfalangen dominerar i det politiska livet:)

11:08 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home